وبلاگ شعر عارف

اشعار نو و کلاسیک «سید عارف مرتضوی»
سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ

چشم هایت

چشم هایت

این تیر و کمان غم

آمیخته از ستم

رویای پر ز حیف

عشقی پر از خیانت و بیداد

درد زخم

مانند چشم های کسی که به زخم زبان

پیوسته اخم

میکند و مینشاندم

بر روی صندلی فکر راستین

بر سبزه های چمن های سرزمین

خسته

دلی پر از آشیانه ها

هر یک به آه بند و به کاه گیر

رویای عاشقانه ای از جنس خون

خطیر

رویای خواب پر از درد بی ضرر

مانند یک سفر

از سنگ ریزه ها

تا جلبک و ماهی سیاه و شاپرک

مرداب من!

ای برکه ی بزرگ!

نیلوفر !

ای گل در خواب های من!

ای پرسش تمام جواب های من!

آغوش تو شبیه هوای بهاری است

می باری و تمام نمیشود

هرگز 

صفای تو..



نوشته شده توسط سید عارف مرتضوی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبلاگ شعر عارف

اشعار نو و کلاسیک «سید عارف مرتضوی»

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

چشم هایت

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ

چشم هایت

این تیر و کمان غم

آمیخته از ستم

رویای پر ز حیف

عشقی پر از خیانت و بیداد

درد زخم

مانند چشم های کسی که به زخم زبان

پیوسته اخم

میکند و مینشاندم

بر روی صندلی فکر راستین

بر سبزه های چمن های سرزمین

خسته

دلی پر از آشیانه ها

هر یک به آه بند و به کاه گیر

رویای عاشقانه ای از جنس خون

خطیر

رویای خواب پر از درد بی ضرر

مانند یک سفر

از سنگ ریزه ها

تا جلبک و ماهی سیاه و شاپرک

مرداب من!

ای برکه ی بزرگ!

نیلوفر !

ای گل در خواب های من!

ای پرسش تمام جواب های من!

آغوش تو شبیه هوای بهاری است

می باری و تمام نمیشود

هرگز 

صفای تو..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۲
سید عارف مرتضوی