وبلاگ شعر عارف

اشعار نو و کلاسیک «سید عارف مرتضوی»
چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

غزل « یا میگذرد یا نه »

این سختی و این دنیا یا میگذرد یا نه

این خشکی و این صحرا یا میگذرد یا نه

در یاد دلم مانده دنیای پس از مرگم

آیا برسد عقبا؟ یا میگذرد یا نه

هر بار تو را کشتم با مکر و دروغ و جبر

این بار بکش من را ، یا میگذرد یا نه

هر دفعه سفر کردم ، یاد تو و یاد تو

در لحظه برو هرجا ، یا میگذرد یا نه

ذکری به دلم افتاد ، تا صبح خوشی بخشید

در شب ، دل من را با «یا میگذرد یا نه»

هر دفعه تو را دیدم در لحظه به فکرم 

اندیشهٔ فرداها یا میگذرد یا نه

یا میگذرد یا نه چون در گذر است اینجا

فکر تو و قلب ما یا میگذرد یا نه



نوشته شده توسط سید عارف مرتضوی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبلاگ شعر عارف

اشعار نو و کلاسیک «سید عارف مرتضوی»

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

غزل « یا میگذرد یا نه »

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

این سختی و این دنیا یا میگذرد یا نه

این خشکی و این صحرا یا میگذرد یا نه

در یاد دلم مانده دنیای پس از مرگم

آیا برسد عقبا؟ یا میگذرد یا نه

هر بار تو را کشتم با مکر و دروغ و جبر

این بار بکش من را ، یا میگذرد یا نه

هر دفعه سفر کردم ، یاد تو و یاد تو

در لحظه برو هرجا ، یا میگذرد یا نه

ذکری به دلم افتاد ، تا صبح خوشی بخشید

در شب ، دل من را با «یا میگذرد یا نه»

هر دفعه تو را دیدم در لحظه به فکرم 

اندیشهٔ فرداها یا میگذرد یا نه

یا میگذرد یا نه چون در گذر است اینجا

فکر تو و قلب ما یا میگذرد یا نه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
سید عارف مرتضوی

نظرات  (۱)

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۰۷:۲۷ حسین درگاهی
جناب آقای عارف مرتضوی
با سلام و احترام
اشعارتون بیسار زیبا هستند و مطمعا" پیشرفتتون روز افزون خواهد بود
آروزوی بهترینها برای شما عارف عزیز
با سپاس- درگاهی